Gyakran ismételt kérdések

A rendeléseket általában már másnapra teljesítjük, de ha sürgős azt mindenképpen jelezd telefonon!

Rendeléseidet több módon tudod kiegyenlíteni. Többek között:

  • Előreutalással
  • Utánvéttel
  • PayPal-al
  • Paylike-al
  • Utóbbi kettőn keresztül bankkártyás fizetéssel

Természetesen megfog érkezni, de ami fontos ilyenkor, hogy kérd mindig postán maradóra! Téli hidegek esetén pedig kérj a csomagodba egy fűtőpárnát mindemellett Aktiválva állapotba.

Hétvégén jelenleg nincs áru szállítás.

Az élő eleségállatot rendelők részére a csomagfeladási napok : hétfő, kedd, szerda , csütörtök.

Mi ennek az oka?

Az eleségállatokat, hogy minőségromlás nélkül megkapjad már másnap kézhez kell venned, így a pénteki feladású csomagok hétfőre érnének oda.

Ha csak felszerelést rendeltél, úgy ha sürgős akár pénteken is feltudjuk adni, ami oda fog érni hétfőre, de ha fontos ez a rövid kézbesítés akkor ezt jelezd mindenképpen felénk!

Nem kell kétségbe esni! A futár a sikertelen kézbesítés után oda fogja vinni a hozzád legközelebbi postára és ott át tudod venni a nyitvatartási idejükbe. Ha ezt sem sikerül megoldanod, akkor a következő munkanapon is megkísérli az újra kézbesítést. Ha biztosra akarsz menni kérd postán maradóra fixen!

A rendelést csak akkor tudod átvenni ha erről emailben visszaigazolást kapsz. Ha ez megtörtént a levélben feltüntetett időponttól átveheted.

Természetesen amiből van raktáron, azokból a termékekből egyből lehet vásárolni ha ellátogat hozzánk személyesen.  A termékek 99%-ban vannak készleten vagy azok helyettesítő termékeiből.